Des de la Safor música, música, música i més música... poesia, poesia, poesia i més poesia... debat, idees, assaig i més debat, més idees i més assaig, ... però sempre amb música

dijous, 20 de setembre del 2012

Cada setmana un poema: M'he estimat molt la vida de Vicent Andrés Estellés cantat per Mirna

Mirna
Vicent Andrés Estellés
Durant aquest mes a tot arreu de les comarques valencianes celebrem les festes Estellés. Al bloc també volem celebrar-ho. El que ens seguiu no cal que us recordem la debilitat que sentim pel poeta del Forn del Sol, més d'una entrada li hem dedicat.
Aquesta vegada volem compartir amb vosaltres el poema M'he estimat molt la vida, musicat i cantat per Mirna Vilasís i Camarasa. Si no coneixeu a Mirna serà tot un descobriment. Ja us avisem que la tornareu a trobar per ací musicant i cantant altres poetes.



M'he estimat molt la vida,
no com a plenitud, cosa total,
sinó, posem per cas, com m'agrada la taula,
ara un pessic d'aquesta salsa,
oh, i aquest ravenet, aquell all tendre,
que dieu d'aquest lluç,
és sorprenent el fet d'una cirera.
m'agrada així la vida,
aquest got d'aigua,
una jove que passa pel carrer
aquest verd
aquest pètal
allò
una parella que s'agafa les mans i es mira als ulls,
 i tot amb el seu nom petit sempre en minúscula,
com aquell passarell,
aquell melic,
com la primera dent d'un infant.



2 comentaris:

Jesus Eduard Alonso i López ha dit...

No coneixia a la Mirna. Té una veu molt expressiva: Gràcies.

Unknown ha dit...

Veritat que sí? és excel·lent. Però les coses no cauen del cel, dona-li un colp d'ull a la seua biografia, té una formació acadèmica ben interessant.